פרסום בגוגל לעסק

פרסום בגוגל לעסק עם קדימה פלוס - 10 דגשים חשובים להצלחה
בגיוס מאות לקוחות חדשים לעסק שלך!

פרסום בגוגל לעסק
גוגל אנליטיקס
מעקב המרות פרסום בגוגל
פרסום לעסק בגוגל
המרות פרסום עסק בגוגל

פרסום בגוגל לעסק ADS

פרסום בגוגל לעסק מביא תוצאות ? בהחלט כן! ותלוי את מי שואלים ,
אנו מנהלים קמפיינים של עשרות עסקים מעסק קטן עד חברות גדולות עם עשרות עובדים.
מה שבטוח זה שכולם הבינו את הפוטנציאל האדיר שקיים בפרסום בגוגל
אשר מאפשר לך לחשוף את העסק שלך לכל גולש שייחפש את המוצר או השרות שלך.
כדי לנהל קמפיין פרסום מצליח בגוגל חשוב להכיר את העובדות והפרמטרים
שקובעים האם אכן הפרסום בגוגל יביא לך תוצאות.
אז איך באמת מצליחים להביא תוצאות מפרסום העסק בגוגל? לפניכם כמה דגשים חשובים

מחקר מילות מפתח לפרסום ממומן בגוגל לעסק

שמפרסמים עסק בגוגל צריך קודם כל להכיר את המילים הנכונות שבהן משתמשים הלקוחות שלכם ביום יום. כל עסק מכיר את עצמו הכי טוב. לכן בתור התחלה מומלץ להעמיק בנושא מאוד ולהבין באילו מילים הלקוחות שלכם ישתמשו כאשר יבצעו חיפוש בגוגל על מנת למצוא עסק כמו שלכם. כאן דרושה מקצועיות רבה ונסיון בניהול קמפיינים בגוגל. כי מילים כלליות כמו : קבלן רשום, וילות בקיסריה, מהנדס תוכנה, יועץ עסקי וכו לא תמיד יביאו לכם את הלקוחות שמעוניינים לרכוש את השירות או המוצר שלכם מהסיבה שאלו מילים כלליות שיכול להיות שהגולש רשם רק כדי לקרוא על אותו נושא בויקיפדיה או כדי למצוא תמונות על הנושא הזה וכו. ואתם בטח לא רוצים לבזבז כמה מאות שקלים רק על גולשים שלחצו על המודעה שלכם על הדרך בלי שהתכוונו לרכוש משהו. עלות ההקלקה בפרסום בגוגל משתנה בין תחום לתחום יכולה להתחיל מ כמה אגורות לקליק ועד ל 20 שקלים ומעלה כל קליק תלוי באופי העסק. פרסום בגוגל שונה מקידום אתרים ששם אין עלות הקלקה על תוצאת חיפוש יחד עם זאת על מנת להגיע לדף ראשון במילים איכותיות יכול לקחת לכם אפילו שנה שלמה. לכן הרבה בעלי עסקים נוטים לעשות פרסום ממומן בגוגל לעסק.

מחקר מילות מפתח לפרסום בגוגל
יצירת מודעות פרסום

יצירת מודעות ממומנות עם תוכן מנצח

פרסום מודעות עם תוכן רלוונטי ואיכותי בהחלט שיעזור לכם להגדיל את אחוזי ההמרה מהקמפיין הפרסומי בגוגל. חשוב מאוד שכל מילות המפתח שנבחרו בקמפיין , יופיעו גם במודעות עצמן וגם בדף הנחיתה של העסק. מהסיבה שאנו רוצים להראות לגולש בדיוק את מה שהוא חיפש וכך יקליק על המודעה כדי שאחוז ההקלה וכך העלות לקליק תירד בהתאמה. בקמפיין הפרסום יש אופציה לשים תוכן דינאמי במודעה עצמה למשל שמילת החיפוש אותה הגולש בחר תופיע גם במקום הייעודי שלה במודעה עצמה.

פרסום בגוגל עם בדיקות A/B למודעות רווחיות

כדי באמת לקבל מהפרסום הרבה לידים לעסק יש לעבוד בצורה חכמה ועקבית ולראות תמיד מה קורה בכל קמפיין וקמפיין ולראות את התוצאות של כל מודעה בנפרד. למשל אם על מודעה אחת הקליקו 100 גולשים ורק 2 מהם השאירו פרטים ומצד שני מודעה אחרת עליה הקליקו 100 איש מייצרת 10 לידים אז אנו נדע באיזה מודעה כדאי להתמקד ואיזו כדאי להשאיר להתפרסם בגוגל. על מנת לעקוב אחרי ההמרות בצורה מקצועית יש להיעזר באיש מקצוע אשר יודע להטמיע קודי מעקב בטופס לידים ובכפתורי הטלפון באתר.

פרסום עסקים בגוגל
פרסום בגוגל שיפור יחסי המרה

מעקב אחוזי המרה לצורך הגדלת הלידים לעסק מהפרסום בגוגל

אחד הדברים החושבים שמומלץ לעשות שמפרסמים בגוגל זה לעקוב אחרי תנועת הגולשים באתר ולהגדיר "המרות" בטופס לידים, כפתורי טלפון וכו. זאת אפשר לעשות בעזרת Google Tag Manager דרכו להתחבר ל Analytics ולהטמיע קודי מעקב ולחבר ל Google ADS. ככה יהיה לכם מושג מה קורה בקמפיין ואיך אפשר לייצר יותר לידים לעסק.

דף נחיתה לעסק עם דגש על חווית משתמש

דף הנחיתה של העסק הוא בעצם איש המכירות שלו באינטרנט לכן חשוב לדעת מה צריך לקרות בדף הנחיתה ואיך חשוב שייראה. ההמלצה לשים דף נחיתה שמפרסמים בגוגל היא מהסיבה שאנו רוצים לתת לגולש תוכן ממוקד ומסרים ברורים ולא לשלוח אותו לאתר ששם הוא יכול לאבד מהפוקוס ולעבור בין דפים ואולי גם לצאת בלי לבצע אף פעולת המרה. בין הדברים שחשובים בדף הנחיתה : -תוכן ברור קצר וקולע, טופס לידים קצר ובולט, כפתור חיוג "צף", חווית משתמש ידידודית ואתר שנטען מהר ככל האפשר.

דף נחיתה לעסק
מעקב המרות בקמפיין פרסום בגוגל

ANALYTICS ומעקב המרות בקמפיין

לאחר שהקמפיין באוויר ועובד איך בעצם בודקים מה קורה ומה אפשר לשפר?
מומלץ ביותר לחבר את האתר ל Google Analytics שם אפשר לראות את כל נתוני התנועה באתר ולדעת מאיזה מילה גולשים הגיעו למודעה בקמפיין, כמה זמן שהו באתר, בכמה עמודים ביקרו ומהו אחוז הנטישה מהאתר. שם תוכלו לראות כמה המרות היו ( לאחר שהוגדר קוד מעקב המרות) ומאיזה מילים מסויימות הגיעו המרות אלה. מידע זה ייתן לכם יכולת לדעת ולהחליט באיזה מילים אתם תרצו להתמקד ולקבל יותר המרות.

טופס לידים בדף הנחיתה

דף נחיתה מקצועי שבנוי בצורה טובה הוא חלק בלתי נפרד מקמפיין הפרסום לעסק בגוגל וחייב להכיל טופס לידים מקצועי. רצוי שטופס זה יידע לשלוח את הגולש לדף תודה לאחר שהשאיר פרטים.
כדי לקבל יותר המרות תרצו להשקיע יותר בנראות הדף ובמסרים שהוא מעביר לגולש. כמו כן כל המילים שהגדתרתם כמילות מפתח מומלץ לדבר עליהם בדף הנחיתה עצמו. כך הגולש וגוגל יבינו שדף הנחיתה רלוונטי למודעה שפורסמה. וכמו באתר רגיל גם דף הנחיתה צריך להיות נגיש, מהיר, מאובטח וידידותי למשתמש. חברה לבניית אתרים תוכלו לבנות לכם דף נחיתה מקצועי שיתאים לדרישות אלו.

לידים מפרסום עסק בגוגל

חושבים לקחת את העסק
כמה צעדים קדימה?

אנו ננהל לכם קמפין פרסום בגוגל
שיביא לכם מאות לידים חדשים!

לשיחת ייעוץ עם יועצי הפרסום שלנו בחינם - השאירו פרטים עכשיו.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

 לפרטים נוספים

הפניה התקבלה בהצלחה!

אנו ניצור קשר בקרוב.

להצעה משתלמת לבניית אתר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איך נוכל לעזור?

השאר פרטים וניצור קשר בהקדם